Easy Service Plan Installation & Training - network scanner, 3Y
Easy Service Plan options
On-site next-day service.
The perfect mitigation against business disruption. Customers can call the Canon support desk in the event of a fault. If the issue cant be resolved by phone or remotely we aim to get a qualified service engineer on-site by the next business day. Users can also access support via our expert helpdesk.
Installation, network connection and training
The ideal way to gain a fast return on your Canon imageRUNNER investment. Includes hardware setup, connection to the network and basic training in the main functions and features of the device.
Tutti i prezzi NON sono comprensivi di IVA.
Il Listino è in EURO, salvo se diversamente indicato. Marchi e i nomi di prodotti sono registrati dai rispettivi titolari. Dati a cura del Fornitore. Non possiamo essere ritenuti responsabili per eventuali errori o refusi presenti. Prodotti, versioni, prezzi, termini e garanzie sono soggetti a cambiamenti senza preavviso. In ogni rapporto di fornitura valgono le Condizioni Generali di Vendita. Prezzi aggiornati in tempo reale.